SKUPINSKE VADBE

V skupinske vadbe so vključene naslednje športne aktivnosti:

Aerobika
Pilates
Boot camp
Plesna aerobika

Pri vpisu vam ponujamo možnost, da se odločite za obisk 1x, 2x ali 3x tedensko, izberete pa lahko tudi možnost “neomejeno”, ki vam poleg neomejenih obiskov skupinskih vadb omogoča tudi neomejen obisk fitnesa.
Več o posameznih vadbah si preberite spodaj.

Aerobika

aerobika

Ponujamo vam celostno vadbo, na kateri na prijeten način ob glasbi hkrati poskrbite za srčno-žilni sistem, vse mišične skupine in raztegovanje vezi. Vadbo popestrimo z uporabo različnih rekvizitov – »fitball«, elastik in lahkih uteži. Da pa vse ne postane preveč dolgočasno pa popestrimo vadbo z dodatki iz različnih zvrsti aerobike (step, plesna, zumba, intervalnimi kondicijskimi treningi…itd.). Programi so namenjeni osebam nad 16 let, vabljeni pa tako ženske, kot tudi moški.

Plesna aerobika

Plesna aerobika

Plesna vadba, ki vas ob vročih latino ritmih zaziba in razgiba.

Pilates

pilates

Pri tej vadbi gre za uravnoteženje telesa in duha s poudarkom na moči, zlasti mišičnih skupin trupa (»core«). Temelji na šestih načelih: dihanju, natančnosti, koncentraciji, kontroli, ravnotežju, in gibljivosti. Navidezno bolj umirjena vadba z intenzivnimi vajami, ki doseže tudi najgloblje mišice v telesu, popravi in izboljša ravnotežje, raztegovanje pa poskrbi za izboljšanje celotnega počutja.

Bootcamp

Bootcamp

Ime je dobila zaradi podobnosti z vojaškim načinom treniranja. Gre za intervalno obliko vadbe, za katero je znano, da je izredno učinkovita pri povečani porabi kalorij (ne le med samo vadbo, ampak tudi do 48 ur po njej.) Prednost take vadbe je, da si vsak posameznik lahko prilagodi intenzivnost vadbe (vaje izvaja hitro ali počasi, v osnovni, težji ali lažji različici).Vadba vključuje predvsem vaje za izboljšanje aerobnih sposobnosti(kondicije), moči, koordinacije in ravnotežja.

60-minutna vadba združuje vaje, ki aktivirajo vse večje, kot tudi manjše mišične skupine celotnega telesa. Izvajajo se tudi vaje za stabilizacijo trupa (istočasna krepitev hrbtnih in trebušnih mišic), ki predstavlja osnovo za vse ostale oblike gibanja (počepe, izpadne korake, sklece, zasuke, poskoke…). Skoraj pri vsaki vaji bodo predstavljene osnovne, težje ter lažje različice vaj, tako, da si posameznik lahko izbere tisto, ki najbolj ustreza njegovi trenutni telesni pripravljenosti.

Po 10-15 minutnem ogrevanju, sestavljenem iz teka, tekalnih vaj, naravnih in drugih preprostih gibanj, preidemo na glavni del ure: vadbo po postajah, ki se izvaja v 20-50 sekundnih aktivnih intervalih (dolžino intervala izvajanja vaje na posamezni postaji bomo, s pridobivanjem kondicije in osvajanjem pravilne tehnike izvajanja posameznih vaj, postopoma povečevali.) Na vsaki postaji se izvaja ena vaja (z uporabo lastne teže – npr. skleca ali uporabo rekvizita – uteži, elastični trakovi, velika napihljiva žoga, kolebnica…). Po 20-50 sekundah aktivnega dela, sledi 10-20 sekund zasluženega počitka in pomik na naslednjo postajo (čas odmora bomo prav tako krajšali s tem, ko se bodo naše kondicijske sposobnosti izboljševale). Vsakič bomo naredili 2-3 obhode (kroge), ki bodo vsebovali 10-15 raličnih postaj. Nazadnje bomo še raztegnili obremenjene mišične skupine, se umirili in sprostili.

Skozi celotno uro nas bo spremljala glasba, ki pa ji (v nasprotju z vadbo aerobike) ni potrebno gibanja podrejati, ampak predstavlja le prijetno ozadje in dodatno motivacijo za vadbo.

Zadnje novice