Tekaški treningi za pripravo na Tek trojk

10 tednov za Tek trojk, do poletja boste pa čisto fit!

Program priprav na legendarni Tek trojk 4. maja – če niste cela trojka, ne skrbite, sestavili jih bomo skupaj – vam ponuja:

-sistematično kondicijsko vadbo s ciljem končati 12,5 km preizkušnjo;
-tečaj tehnike hoje in teka po varni in učinkoviti metodi “ChiRunning”;
-učenje in utrjevanje ogrevalnih, razteznih in krepilnih vaj;
-praktične nasvete in uporabno teorijo na temelju dolgoletnih izkušenj.

Či-tek (in či-hoja) sta zlasti primerna za začetnike in za tekačice in tekače s kroničnimi poškodbami. Tehniko je zasnoval ultramaratonec Danny Dreyer s ciljem čim manjšega tveganja poškodb in čim večje ekonomičnosti teka.

Program obsega:

-2 vodena in 1 samostojen trening na teden;
-celoten uvodni tečaj in elemente nadaljevalnega ter tekmovalnega    programa “RunTown”;
-knjižico s tehničnimi napotki in vajami;
-načrt nastopa na Teku trojk;
-video analizo tehnike teka.

Program vodi Boštjan Tadel, vaditelj atletike in športne rekreacije ter Certificirani inštruktor či-teka. Več o Boštjanu in či-teku: www.runtown.run.

V skupini vas bo največ 12, morebitnih več skupin bomo razdelili tudi po dnevih.

Cena tečaja:

– 100,00 EUR za celotni tečaj, možnost plačila na 3 obroke (3 x 35,00 EUR).

Začeli bomo 26.2.2019, zato vse zainteresirane za program prosimo za predprijave na e-mail:
sd.tabor-recepcija@telemach.net ali na telefon: 01 23 22 528.

Termin:

Treningi bodo potekali v torek in četrtek od 17.00 do 18.00.

Predznanje oz. stopnja pripravljenosti:

Za udeležbo v programu morate biti sposobni opraviti dobro uro dolg aktiven sprehod. Če ste v dvomih, se obrnite na svojega zdravnika.
Če ste boljše pripravljeni, pa tolikanj boljše – naučena tehnika vam bo pomagala izboljšati ekonomiko in varnost teka, krepilne vaje pa boste izvajali z večjo intenzivnostjo.

Potrebna oprema:

športni copati in oblačila – osnovno pravilo je, da se za tek oblečemo, kot da bi bilo 10 stopinj več: če je zunaj 5 stopinj, se torej oblečemo za 15. Po treningu pa se preoblečemo v suha oblačila.

Zakaj bi sploh tekli? In zakaj bi se učili teči?

Zakaj teči – zato ker smo tudi zaradi teka postali to, kar smo. Tek in hoja sta najbolj naravni obliki gibanja in tudi najbolj naravna športna rekreacija. Z rekreacijo skrbimo za boljše počutje, večjo odpornost proti številnim boleznim, za samozavest ter boljšo samopodobo.
Zakaj bi se pa učili teka – to zna vsak otrok? Res je, otrok zna, med odraščanjem pa smo to veščino izgubili zaradi preveč sedenja in dolgoletnih nepravilnih gibalnih vzorcev v sodobnem življenju.

Zadnje novice